صلصال دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

تغییر رنگ پوشه های ویندوز با FolderHighlight v2.1.1014

اگر از ظاهر پوشه های تکراری ویندوز خسته شده اید و یا نیاز دارید برای علامت گذاری پوشه ها ایکون های مختلف با رنگ های گوناگون برای آنها انتخاب کنید ، می توانید با این نرم افزار به راحتی و سادگی و بدون درنگ این کار را انجام دهید . FolderHighlight یک برنامه ساده  و توانمند در تغییر جلوه ظاهر پوشه های ویندوز میباشد . به کمک برنامه FolderHighlight شما میتوانید به سادگی رنگ هر پوشه ای را به رنگ دلخواه خود تغییر دهید  . با اینکه ویندوز به شما اجازه میده تا آیکون دلخواه خود را برای پوشه ها انتخاب کنید ولی برای این منظور استفاده ازاین نرم افزار به مراتب راحت تر و سریع تر می باشد  و همچنین شما به راحتی و بدون دردسر میتوانید پوشه ها را علامت گذاری کنید . کار با این برنامه بسیار راحت بوده و فقط با راست کلیک روی پوشه واز منوی FolderHighlight رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید .

 

folder تغيير رنگ پوشه هاي ويندوز با FolderHighlight v2.1.1014

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:تغيير رنگ فولدرها, رنگي كردن فولدرها, زيباسازي ويندوز, مهم كردن فولدرها,
  • دسکتاپ سه بعدی با استفاده از BumpTop Professional v1.11.3706

    اگر شما هم به این نتیجه رسیده اید که دسکتاپ تان گنجایش آیکون های شما را نداشته و نیز دیگر از آن زیبایی و تنوع کافی برخوردار نیست ما به شما پیشنهاد می کنیم که نرم افزار BumpTop را امتحان کنید . این نرم افزار با تبدیل دسکتاپ شما به یک محیط سه بعدی و بسیار پویا موجبات زیبایی و افزایش حجم چشم گیر دسکتاپ شما فراهم می کند . این برنامه از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار می باشد .
    یکی از ویژگی های این برنامه افزایش فضای دسکتاپ شما می باشد این برنامه علاوه برای استفاده از زمینه برای قرار دادن آیکون ها امکان استفاده از دیواره ها را برای قرار دادن آیکون ها فراهم می کند . همچنین شما می توانید با کاهش اندازه آیکون های خود به صورت بصری فضای دسکتاپ را نیز بیشتر کنید .
    امکان دسته بندی و انباشته کردن اسناد بر روی هم از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد . این کار دقیقا مانند زمانی است که شما اوراق روی میزکارتان را دسته کرده و روی هم قرار می دهید . این نرم افزار با ایجاد این چنین امکانی تا سر حد ممکن کار را برای فشرده سازی آیکون ها ساده کرده است .

     

    desktop دسکتاپ سه بعدی با استفاده از BumpTop Professional v1.11.3706

     

    .: ادامه مطلب :.

    خاموش کردن اتوماتیک سیستم با استفاده از AgataSoft ShutDown Pro 2.9

    نرم افزار AgataSoft ShutDown یکی از بهترین و عالی ترین نرم افزارهای خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر می باشد که شما با تنظیم زمان در محیط این نرم افزار میتوانید علاوه بر خاموش کردن کامپیوتر عملیات هایی از قبیل :
    Power off ، Restart ، Log off ، Suspend ، Power off monitor ، Hibernate ، Alarm clock
    را بر روی کامپیوتر خود انجام دهید.
    همچنین در این نرم افزار قسمتی به نام Scheduled وجود دارد که این امکان را به شما می دهد تا یکی از عملیات های بالا را در تاریخ و زمانی که شما مشخص میکنید انجام دهد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به قرار دادن پسورد بر روی قسمت های مختلف نرم افزار و همچنین داشتن Hot Key و … اشاره کرد
     

    shotdown خاموش کردن اتوماتیک سیستم با استفاده از AgataSoft ShutDown Pro 2.9

     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر, نرم افزار اتوماتیک Shotdown,
  • نرم افزار قدرتمند بازیابی اطلاعات پاک شده WinMend Data Recovery 1.33

    شرکت WinMend یک شرکت نرم افزار در زمینه ارائه برنامه هایی در زمینه بهینه سازی ، حفاظت و نگهداری از سیستم می باشد . این بار این شرکت دست به تولید نرم افزار برای بازیابی اطلاعات پاک شده زده است. دانلودها نیز با ارائه نسخه جدید یکی از نرم افزارهای این شرکت در نظر دارد در این زمینه به کاربران خود کمک کند.
    WinMend Data Recovery یک نرم افزار مبتنی بر ویندوز می باشد برای بازیابی اطلاعات و داده های پاک شده . این برنامه قابلیت بازگردانی اطلاعات از روی  FAT12/ FAT16/FAT32/NTFs/NTFs5 را دارا می باشد . این نرم افزار قدرتمند توانایی اسکن درایوهای هارد دیسک ، دیسک های فلش ، حافظه های کارت را برای بازیابی اطلاعات گم شده و پاک شده را دارا می باشد . این پاک شدن چه بر اثر فرمت یا پاک شدن بر اثر اتفاق یا با دستور خود کاربر باشد ، با این نرم افزار قابل بازیابی می باشد . WinMend Data Recovery با عملکردهای منحصر به فرد خود با سرعت بالا درایوهای قابل پشتیبانی را اسکن و با اطمینان و آسودگی خاطر اطلاعاتی را که پیدا کرده است و قابل بازیابی است را به شما نمایش می دهد . این فرایند بسیار سالم و بدون هیچ تاثیر منفی بر روی سیستم شما می باشد . این نرم افزار دارای قسمت اسکن کامل می باشد که در صورتی که قسمت اسکن سریع نتوانست فایل مورد نظر شما را پیدا کند ، با این قسمت شما شانس بیشتری را خواهید داشت.

     

    win mind data recovery نرم افزار قدرتمند بازيابی اطلاعات پاك شده WinMend Data Recovery 1.33

     

    .: ادامه مطلب :.

    ساعت زنگ دار همه کاره برای کامپیوتر شما Alarm Master Plus v5.04.00

    از گذشته رسم بر این بوده که وقتی شخصی قصد بیدار شدن از خواب در ساعت خاصی را داشته باشد با تنظیم یک ساعت در آن زمان و شنیدن صدای زنگ آن از خواب بیدار شود. انواع و اقسام زنگ ها و ساعت ها از گذشته تا کنون ساخته و طراحی شده اند و این طراحی ها به کامپیوتر و دنیای نرم افزاری نیز وارد شده است. سیستم عامل ویندوز دارای ساعتی برای نمایش زمان می باشد. این ساعت فقط به منظور نمایش زمان طراحی شده است و دارای هیچ گونه امکانات خاصی نمی باشد و به طور مثال کاربران نمیتوانند برای بیدار شدن از خواب خود اقدام به تنظیمی نمودن آن برای زنگ زدن و هشدار دادن نمایند زیرا از این ویژگی برخوردار نیست. نرم افزار های گوناگونی برای نمایش زمان بر روی زمینه دسکتاپ طراحی شده اند که تمامی آن ها به طور معمول از ویژگی Alarm نیز پشتیبانی می کنند.
    در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.
    Alarm Master Plus نام یک ساعت زنگ دار حرفه ای نرم افزاری با ویژگی ها و امکانات بالا می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند علاوه بر استفاده از ویژگی اصلی نرم افزار که اعلام Alarm در زمان های تعیین شده می باشد از ویژگی های دیگر موجود در این نرم افزار نیز استفاده نمایند. از این ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد می توان به پخش فایل های صوتی و تصویری مشخص شده در زمان تعیین شده ، قابلیت ایجاد تکرار ، مدیریت بر زمان های تنظیم هشدار از جمله زمان پخش alarm ، تعداد تکرار آن ها در یک روز و یا یک هفته و تاریخ های از پیش تعیین شده ، دارای ابزار هوشمند  snooze  و … اشاره نمود.

     

    Alarm Master Plus ساعت زنگ دار همه کاره برای کامپیوتر شما Alarm Master Plus v5.04.00

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: ساعت برای ویندوز, نرم افزار زنگ ساعت برای کامپیوتر,
  • تغییر خودکار والپیپر با استفاده از Adolix Wallpaper Changer 2.2

    همیشه انسانها بدنبال محیطهای جدیدتر و زیباتر هستند و در مقابل سعی میکنند از محیط های تکراری و خسته کننده به دور باشند این محیطهای تکراری میتوانند دکور اتاق ، دکور میز کار و یا حتی صفحه دسکتاپ کامپیوتر شما باشد!
    شما تا چه زمانی میتوانید هر روز و یا هر باری که کامپیوتر خود را روشن میکنید تصویر زمینه کامپیوتر را تغییر داده و یک تصویر جدید به عنوان پشت زمینه کامپیوتر قرار دهید بلاخره روزی خواهد رسید که شما از این کار خسته شده و به همان عکس تکراری عادت میکنید و یا هفته ای یا ماه به ماه تصویر دسکتاپ را عوض میکنید! این مشکل شما به راحتی با نرم افزار Adolix Wallpaper Changer حل می شود!
    آخرین نسخه نرم افزار Adolix Wallpaper Changer طوری ساخته شده که شما تعدادی تصویر را در منوی این نرم افزار قرار می دهید و بعد با تنظیم زمان عوض شدن تصاویر می توانید در هر لحظه یکی از تصاویری را که انتخاب کرده اید، بر روی دسکتاپ کامپیوتر خود تماشا کنید.

     

    wallchange تغییر خودکار والپیپر با استفاده از Adolix Wallpaper Changer 2.2

     

    .: ادامه مطلب :.

    تصویر برداری از محیط های مختلف ویندوز با BB FlashBack Pro 2.6.4 Build 1293

    BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند وبا کارایی آسان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانیداز تمامی فعالیتهایی که توسط ویندوز برروی کامپیوتر دسکتاپ خود انجام می دهید تصویر برداری نموده و بصورت فیلمی با فرمت دلخواه ذخیره نمایید، این نرم افزار دقیقا همان چیزی را که درون سیستم خود مشاهده می نمایید را ضبط می نماید. این نرم افزار با ویرایشگر داخلی خود که به شما اجازه میدهد تا برروی فیلمها با استفاده از متن و یا یک صدای ضبط شده که بیانگر چگونگی مراحل کاری است که می خواهید مثلا به عنوان آموزش برروی ویدئوی خود قرار دهید، فیلمها و تصاویر گرفته شده از دسکتاپ خود را ویرایش نمایید. نسخه منتشر کننده (Publisher) نرم افزار این توانایی را دارد که فایلهای خروجی را بصورت فیل فلش و یا ویدئوهای AVI ذخیره نموده تا فیلمهای ساخته شده توسط شما قابلیت ارائه برروی وبسایتهای مخلتلف یا اسناد را داشته باشند. ویرایش دسکتاپ نرم افزار نیز دارای یک عملکرد ساده فرستادن گزارش ” Send Report” می باشد که آخرین دقایق فعالیت های برروی صفحه نمایش را برروی یک میل گزارشی ضمنی پیوست نماید. با استفاده از این برنامه معنی فناوری برتر را درک خواهید نمود بدین معنی که با قابلیت ضبط با اجرای برنامه در پس زمینه و ویژگی غیر قابل شناسایی بودن حتی توسط کامپیوتر های مدرن می توانید حتی بدون اینکه شخص مورد نظر اطلاع داشته باشد، تمامی فعالیتهای وی را ضبط نمایید. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید به سادگی ویدئوهای آموزشی برای نرم افزارها و یا دیگر آموزشهای مبنی بر کامپیوتر خود را ایجاد نمایید.

     

    bbflash تصویر برداری از محیط های مختلف ویندوز با BB FlashBack Pro 2.6.4 Build 1293

     

    .: ادامه مطلب :.

    انتقال مستقیم فایلها به مسیرهای مورد نظر در ویندوز با Send To Toys 2.5.0.0

    برخی از نرم افزار های کوچکی هستند که با حجم کمی که دارند، قابلیت های ریز اما مفیدی را به رایانه اضافه می کنند که کار با رایانه را برای کاربران آسان تر می کنند. یکی از این نرم افزارها Send To Toys 2.5.0.0 است که در این مطلب سایت دانلودها به شما معرفی خواهیم کرد. برای پی بردن به ویژگی این نرم افزار، معرفی آن را با یک مثال شروع می کنیم. وقتی روی فایل ها، پوشه ها و برنامه های ویندوز، کلیک راست نشانگر ماوس خود را فشار دهید، گزینه ای به نام Send To را مشاهده می کنید. از این گزینه در بسیاری از موارد برای انتقال یک برنامه روی دسکتاپ و انتقال فایل یا پوشه ای روی حافظه فلش استفاده می شود. کاربران زیادی وجود دارند که دوست دارند گزینه های موجود در این منو را به دلخواه خود تغییر دهند.
    برخی از آنها تمایل دارند که گزینه هایی را از آن حذف کنند و برخی دیگر نیز تمایل دارند تا گزینه هایی را به طور اختصاصی برای خودشان به این منو اضافه کنند. انجام این کار به طور معمول کمی پیچیده و زمان بر است و فقط کاربران حرفه ای قادر به انجام آن هستند اما با استفاده از نرم افزار ساده Send To Toys 2.5.0.0 انجام این کار در مدت زمانی بسیار کوتاه و توسط تمام کاربران امکان پذیر خواهد شد. به کمک این برنامه می توانید فایل های خود را به طور مستقیم به برنامه ها و مسیرهای مورد نظرتان انتقال دهید. این نرم افزار کمتر از یک مگابایت حجم دارد و استفاده از آن کاملا رایگان و بدون محدودیت است.

     

    Send To Toys 2.5.0.0 انتقال مستقیم فایلها به مسیرهای مورد نظر در ویندوز با Send To Toys 2.5.0.0

     

    .: ادامه مطلب :.

    Screensaver Factory نرم افزار شماره یک در جهان در زمینه ابزارهای ساخت و تولید نرم افزارهای محافظ ص

    Screensaver Factory نرم افزار شماره یک در جهان در زمینه ابزارهای ساخت و تولید نرم افزارهای محافظ صفحه نمایش می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا اسکرین سیورهای خیره کننده و شگفت انگیز در سطح حرفه ای تنها در عرض چند دقیقه بسازید. با استفاده از نرم افزار Screensaver Factory می توانید اسکرین سیورهای مصابق سلیقه خود درست نمایید ، میتوانید اسکرین سیورهای خود را از هر مجموعه تصویری دلخواه، ویدئو یا تصاویر متحرک فلش، به علاوه موسیقی پس زمینه و ایجاد نموده و با بیشاز ۱۰۰ افکت تصویری پیوندهنده زیبا و ملایم همراه نمایید. Screensaver Factory  قابلیت کاربری بسیار ساده  را دارا می باشد که شما را قادر می سازد تامحافظ های صفحه نمایشی کاملا مستقل با قابلیت نصب خودکار ایجاد نموده ویااینکه آنها را متناسب با اجرا از روی سی دی بسازید.

     

    Screensaver Factory1 ساخت اسکرین سیور با استفاده از Screensaver Factory Enterprise v5.2 Retail

     

    قابلیتهای کلیدی نرم افزار Screensaver Factory Enterprise v5.2 Retail :
    - ساخت اسکرین سیور از روی تصاویر، ویدئوها، فایلهای انیمیشن فلش، و فایلهای صوتی
    - ساخت اسکرین سیور های مستقل و متناسب برای اجرا برروی سی دی برای توزیع آسان
    - قابلت ساخت اسکرین سیورهای دارای محدودیت زمانی یا به اصطلاح Trial
    - ساخت اسکرین سیورهایی با صفحات هشدار دهنده برای فعال سازی و یا کلیدهای رجیستر شدن
    - ساخت اسکرین سیور به منظور فروش و عرضه در بازار
    - قابلیت ساخت اسکرین سیورهای چندزبانه
    - ساخت اسکرین سیورهای ساعت، تقویمی و حتی خبرخوان
    - پردازش گرافیک بسیار نرم و روان
    - پشتیبانی از تمامی فرمتهای تصویری، ویدئویی و فرمتهای صوتی
    - بیش از ۱۰ افکت پیوند دهنده تصویری ملایم و قابل دلخواه سازی
    - افکهای اختصاصی پایدار مانند، لغزش، چرخش و زوم
    - اسکرین سیورهای با قابلیت سفارشی نمودن تنظیمات و  اطلاعاتی در مورد سیستم عامل ویندوز
    - فشرده سازی داخلی برای اطمینان از بازدهی با کمترین حجم ممکن
    - قابلیتهای مخصوص بازاریابی پیشرفته
    - کیفیت عالی، سازگاری و کارایی برروی تمامی کامپیوترها
    - سازگاری با تمامی نسخه های ویندوز و ویندوز جدید ۷

     

    password ساخت اسکرین سیور با استفاده از Screensaver Factory Enterprise v5.2 Retailپسورد فایل: www.downloadha.com

    download ساخت اسکرین سیور با استفاده از Screensaver Factory Enterprise v5.2 Retailلینک دانلود – 8 مگابایت | لینک کمکی

     

    .: ادامه مطلب :.

    تجربه ویندوز ۷ با Seven Transformation Pack 3

    اگر به محیط زیبای میندوز ۷ دلبسته اید اما وقت لازم برای عوض کردن سیستم عامل به ۷ ندارید یا به هر دلیل دیگری نمی توانید از این محیط زیبا استفاده کنید می توانید با نصب این نرم افزار از محیط سیستم عامل ۷ بر روی XP نهایت لذت را ببرید.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار  Seven Transformation Pack 3:
    - تغییر بوت اسکرین
    - شیشه ای شدن و شفاف شدن کامل استارت منو و تسکبار
    - استایل کاملا شفاف و شیشه ای ویندوز ۷
    - تغییر استارت منو ویندوز ۷
    - تغییر صفحه خوش آمد ویندوز
    - تغییر محیط Explorer یا My computer
    - ساید بار ویندوز ۷
    - والپیپر های ویندوز ۷
    - و …

    دانلود اسکریپت

    7transformation downloadha.com تجربه ويندوز 7 با Seven Transformation Pack 3

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: جمعه 14 تير 1392برچسب: نرم افزار, نرم افزار مدیریت دسکتاپ, نرم افزار کاربردی,
  • تبدیل سیستم به یک ساعت زنگ دار با نرم افزار Music Alarm Clock 3.13

     شاید تا به حال به این فکر افتاده باشید تا کامپیوتر خود را همانند ساعت مچی و یا ساعت رومیزی خود تنظیم کنید تا در زمان های مورد نظر شما را مطلع سازد. تا به حال نرم افزارهای بسیاری جهت این امر به کاربران عرضه شده است. اما هر یک هنگام اطلاع رسانی ، از صداهای ناهنجار استفاده می کنند که ساید کمترین کسی از آن ها جهت اهداف خود استفاده کند.
    Music Alarm Clock نرم افزاری است بسیار قدرتمند و نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه بسیار متنوع تر که شما را قادر می سازد زمان های مختلفی را طبق نیاز خود در برنامه تنظیم کنید و برای هریک از این زمان ها ، آهنگ متفاوتی را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای بیدار شدن از خواب آهنگ ملایمی را تنظیم می کنید و برای اعلام زمان تحرک و ورزش ، آهنگ شادی را انتخاب می کنید. شما بستگی به زمان انتخابی و فعالیت مورد نظر خود می توانید فایل صوتی متناسبی را در نظر بگیرید. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه ، توانایی در انتخاب صوت دلخواه جهت پخش در زمان معلوم شده می باشد. همچنین این نرم افزار قادر است تا دیسک ها و حافظه های جانبی را مستقیما پشتیبانی کند. شما حتی می توانید در زمان مورد نظر به پخش یک فایل ویدئویی نیز بپردازید و آن را به عنوان یک اسکرین سیور انتخاب کنید تا به نمایش در بیاید.

     

    Music Alarm Clock تبدیل سیستم به یک ساعت زنگ دار با نرم افزار Music Alarm Clock 3.13

     

    .: ادامه مطلب :.

    فیلم برداری از ویندوز با نرم افزار Power Screen Capture 7.1.0.57

     یک برنامه قدرتمند برای تصویر بردای و ضبط فیلم از روی محیط نرم افزاری و همچنین فیلم برداری از روی سیستم عامل می باشد.  این برنامه قابلیت های دیگری نیز دارد که می توان این قابلیت ها را به این صورت نام برد : دارای رابط کاربری خوب و آسان ، دارای ابزار ویرایش عکس حرفه ای ، قابلیت تعیین کلیدهای میانبر برای سریعتر نمودن عملکرد ، عکس برداری از محیط تعیین شده ، پیش نمایش و ضبط تصویر و ویدیو ، قابلیت خروجی دادن با توانایی تنظیمات ، اضافه نمودم علامت ها و آیکون به تصویر برای چاپ  چاپ و متن به ویدئو و تصویر ، ادیتور پیشرفته برای ویرایش و… . در ضمن همانطور که ذکر شده این برنامه قابلیت عکس برداری را نیز دارا می باشد . این عکس برداری با کیفیت بالا و قابل تنظیم می باشد .

    vedio فیلم برداری از ویندوز با نرم افزار Power Screen Capture 7.1.0.57

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مجتبی
  • تاریخ: پنج شنبه 13 تير 1392برچسب:فیلم برداری از دسکتاپ, فیلم برداری از ویندوز, فیلم و عکس گرفتن از صفحه مانیتور,
  • صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


    salsaldownload

    مجتبی

    salsaldownload

    http://salsaldownload.loxblog.com

    صلصال دانلود

    تغییر رنگ پوشه های ویندوز با FolderHighlight v2.1.1014

    صلصال دانلود

    به وبسایت حامیان ولایت خوش آمدید دانلودها

    صلصال دانلود